Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 99,00 Kč (3,86 €)
Skladem!
naše cena 99,00 Kč (3,86 €)
Skladem!

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 99,00 Kč (3,86 €)
Skladem!
naše cena 99,00 Kč (3,86 €)
Skladem!
naše cena 99,00 Kč (3,86 €)
Skladem!

KONTAKTY

Veronika Váňová - Svět pouzder
Hradecká 31
551 01 Jaroměř
tel: +420 608 863 594
info@svetpouzder.cz

NOVINKY


INFORMACE PRO KUPUJÍCÍ

CENY DOPRAVY PO ČESKÉ REPUBLICE

Cena dopravy se v našem internetovém obchodu odvíjí od způsobu platby:

1. platba předem převodem

Zasíláme zboží prostřednictvím České pošty a poštovné činí 55 Kč včetně DPH pro objednávky zaslané po České republice. V tomto případě objednávku odesíláme po připsání peněz na náš účet. Faktura s platebními údaji je odesílána kupujícímu na kontaktní email.

2. platba při převzetí (dobírka)

Pokud chcete objednávku uhradit až při jejím převzetí je k objednávce účtováno poštovné ve výši 55 Kč + příplatek za dobírku 39 Kč včetně DPH. Celkem tedy 94 Kč. V tomto případě objednávku odesíláme co nejdříve. Nejdéle však druhý pracovní den.

Na dobírku lze objednat pouze v rámci České republiky.

 

DOBA DODÁNÍ

Zásilku expedujeme následující den po příjetí platby (v případě platby předem). V případě platby dobírkou probíhá expedice do 24 hodin.

Veškeré vystavené zboží je skladem.

BANKOVNÍ SPOJENÍ

Účet je vedený u Fio. Číslo učtu 2701031351/2010. 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

V případě koupě zboží spotřebiteli (tj. fyzickými osobami mimo rámec jejich podnikatelské činnosti se uplatní následující reklamační podmínky):

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 pracovních dnů, informovat prodávajícího o zjištěných vadách. Reklamaci je nezbytné uplatnit písemně poštovní zásilkou, e-mailem nebo faxem. Při uplatnění reklamace musí být prodávajícímu zaslán stručný popis vady umožňující prodávajícímu vadu posoudit. Prodávající si může vyžádat pro účely posouzení oprávněnosti reklamace zaslání zboží na adresu prodávajícího.

Prodávající je povinen reklamaci kupujícího přezkoumat do nejpozději do 14 pracovních dnů ode oznámení o vadě učiněném dle předchozího odstavce. V této lhůtě je prodávající rovněž povinen informovat kupujícího o možném způsobu řešení jeho reklamace. Pokud bude pro účely posouzení reklamace nezbytné vyjádření dodavatele prodávajícího, může být shora uvedená lhůta 14 pracovních dnů přiměřeně prodloužena. O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky, popř. jiným způsobem dohodnutým mezi prodávajícím a kupujícím.

V případě, že bude reklamace shledána oprávněnou, je prodávající povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 14 dnů. Kupující tímto bere na vědomí, že pro vyřízení reklamace si prodávající může vyžádat originál záručního listu a dále doručení reklamovaného zboží na adresu kupujícího. V takovém případě začíná lhůta 14 dnů běžet od doručení shora uvedeného na adresu kupujícího. Jednotlivé nároky kupujícího z oprávněné reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Záruční lhůta na dodané zboží se sjednává v délce trvání 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet od dne dodání zboží.

V případě, že kupující není spotřebitelem ve smyslu občanského zákoníku (tj. není fyzickou osobou nepodnikatelem), řídí se podmínky uplatňování vad ze záruky a záruční doby příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.